- მასწავლებელი: Saba Gorgodze
ხელმისაწვდომი კურსები
- მასწავლებელი: ანა იარაჯული
- მასწავლებელი: saba mirzashvili
- მასწავლებელი: ანა იარაჯული
კურსის ხანგრძლივობა: 66 გაკვეთილი
მეცადინეობათა ინტენსივობა: კვირაში ორჯერ, თითო გაკვეთილი 1 სთ 30 წთ.
კურსის მიზანი: პროგრამირების საფუძვლების შესწავლა და ენა C++-ის საშუალებით სასწავლო და მინი პროექტების შექმნა.
- მასწავლებელი: ნინო დაუთაშვილი
- მასწავლებელი: თომა ინაშვილი
- მასწავლებელი: Sandro Mirianashvili
- მასწავლებელი: ნატალი ჩხარტიშვილი
- მასწავლებელი: ნატალი ჩხარტიშვილი
- მასწავლებელი: თამარ გაბელაია
- მასწავლებელი: elza nozadze

- მასწავლებელი: elza nozadze
- მასწავლებელი: Nika Beglarishvili
- მასწავლებელი: Elena Bliadze
- მასწავლებელი: Elena Bliadze
- მასწავლებელი: Saba Zedginidze
- მასწავლებელი: Tako Gagnidze
- მასწავლებელი: Tako Gagnidze
- მასწავლებელი: Tako Gagnidze
- მასწავლებელი: Ilia Chkhetia
- მასწავლებელი: Ilia Chkhetia
- მასწავლებელი: Mariam Siradze
განრიგი:
ორშაბათი: 18:30 - 20:00
შაბათი: 16:00 - 17:30
საკონტაქტო:
მეილი _ gigela19@freeuni.edu.ge
ნომერი _ 599 482 942
- მასწავლებელი: Giorgi Gelasvili
განრიგი:
ორშაბათი: 17:00 - 18:30
შაბათი: 14:30 - 16:00
საკონტაქტო:
მეილი _ gigela19@freeuni.edu.ge
ნომერი _ 599 482 942
- მასწავლებელი: Giorgi Gelasvili
- მასწავლებელი: Mariam Siradze
- მასწავლებელი: elene papalashvili
- მასწავლებელი: elene papalashvili
- მასწავლებელი: elene papalashvili
კურსის ხანგრძლივობა: 66 გაკვეთილი (132 აკადემიური საათი)
მეცადინეობათა ინტენსივობა: კვირაში ორჯერ, თითო გაკვეთილი 1 სთ 30 წთ (3 აკადემიური საათი).
პროგრამაში ჩართვის წინაპირობა და სამიზნე ჯგუფი: მოსწავლეს გავლილი უნდა ჰქონდეს პროგრამირების პირველი საფეხურის რომელიმე კურსი. განკუთვნილია VIII-XII კლასელებისა და სტუდენტებისათვის.
კურსის მიზანი: დაპროგრამების ენის C#-ის საფუძვლების შესწავლა და მისი საშუალებით სასწავლო პროექტების განხორციელება.
კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეს ეცოდინება:
- დაპროგრამების ენის C#-ის ძირითადი საშუალებები
- მარტივი პროექტების დაგეგმვა და სათანადო პროგრამების დაწერა C# ენაზე

- მასწავლებელი: Natalie Japharidze
- მასწავლებელი: Nikoloz Chachanidze
- მასწავლებელი: Mariam Kavtaradze
- მასწავლებელი: Saba Gamgebeli
მოგესალმებით,
ეს კურსი არის Java პროგრამირების ენის შესავალი. ამ კურსში შეისწავლით კონკრეტული პროგრამირების ენის საბაზისო კონცეპტებს და გამოიყენებთ მათ თქვენ მიერ შექმნილ პროექტებში.

- მასწავლებელი: Davit Maisuradze
კურსის ხანგრძლივობა: 66 გაკვეთილი (132 აკადემიური საათი).
მეცადინეობის ინტესივობა: კვირაში ორჯერ, თითო მეცადინეობა 1სთ
30წთ (3 აკადემიური საათი)
პროგრამაში ჩართვის წინაპირობა და სამიზნე ჯგუფი: მოსწავლე უნდა ფლობდეს კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენების ზოგად უნარებს, ფლობდეს ინგლისურ ენას საბაზისო დონეზე და გააჩნდეს მათემატიკურ-ლოგიკური აზროვნება. კურსი განკუთვნილია VIII-XII კლასელებისა და სტუდენტებისათვის.
კურსის მიზანი: პროგრამირების საფუძვლების შესწავლა და ენა Python-ის საშუალებით საშუალო და პატარა პროექტების შექმნა.
კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეს ეცოდინება:
● Python პროგრამირების ენის საფუძვლები
●
მარტივი სკრიპტის/პროგრამის დაწერა
● ვებ აპლიკაციების შექმნა

- მასწავლებელი: Natalie Japharidze
- მასწავლებელი: Mamuka Sarkisyan
- მასწავლებელი: Ekaterine Tchonishvili
- მასწავლებელი: elene papalashvili
კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეს ეცოდინება:
- დაპროგრამების ენის C#-ის ძირითადი საშუალებები
- მარტივი პროექტების დაგეგმვა და სათანადო პროგრამების დაწერა C# ენაზე
კურსის პროგრამის შინაარსი:
- შესავალი: NET -ის არქიტექტურა, CLR და IL. ნეიმსფეისის ცნება. using დირექტივა. MS Visual Studio -ს გარემო. კოდის დებაგირების საშუალებები - 1 გაკვეთილი
- მონაცემთა ტიპები, ცვლადების გამოცხადება და ინიციალიზაცია C# -ში -1 გაკვეთილი
- მუდმივები. ტიპების გარდაქმნა კონსოლთან სამუშაო მეთოდების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი.
- არითმეტიკული, ლოგიკური, შედარების და ციკლების ოპერატორები. ინკრემენტი და დეკრემენტი -2 გაკვეთილი
- კლასები და სტრუქტურები C# -ში. კლასის წევრთა ტიპები: ველები და ფუნქციები (მეთოდი, თვისება, კონსტრუქტორი, ფინალიზატორი). კლასის და სტრუქტურის ეკზემპლიარი. სტატიკური კლასები და მეთოდები -3 გაკვეთილი
- ინკაპსულაცია, მემკვიდრეობითობა და პოლიმორფიზმი. ვირტუალური მეთოდები, აბსტრაქტული კლასები და ფუნქციები - 3 გაკვეთილი.
- ინტერფეისები - განსაზღვრა და რეალიზაცია - 2 გაკვეთილი
- პარამეტრების გადაცემა მეთოდებში. მეთოდის გადატვირთვა. არააუცილებელი არგუმენტები. წვდომის მოდიფიკატორები -2 გაკვეთილი
- სტრიქონებთან მუშაობა. კლასები System.String, StringBuilder და მათი მეთოდები. სტრიქონის ფორმატირება -2 გაკვეთილი
- თარიღებთან მუშაობა. სტრუქტურა System.DateTime, მისი კონსტრუქტორები, თვისებები და მეთოდები -1 გაკვეთილი
- ერთ და მრავალგანზომილებიანი მასივები. კლასი Array -2 გაკვეთილი
- კოლექციები. კლასი List. კოლექციაში ელემენტის დამატება, ჩასმა, ძებნა და წაშლა. კოლექციის სორტირება - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ინფორმაციის შეტანა-გამოტანისთვის განკუთვნილი კლასები (System.IO ). მეხსიერებასთან, საქაღალდეებთან და ფაილებთან მუშაობა -2 გაკვეთილი
- ოპერატიული მეხსიერების მართვა. გარბიჯკოლექტორი - კლასი System.GS. დესტრუქტორი. ინტერფეისი IDisposable. მეხსიერების მართვა მიმთითებლების საშუალებით -3 გაკვეთილი.
- შეცდომებისა და განსაკუთრებული სიტუაციების მართვა. try catch finally კონსტრუქცია და მისი გამოყენება პროგრამულ კოდში - 2 გაკვეთილი
- ანონიმური მეთოდები და კლასები. ლამბდა გამოსახულებები. გამოსახულებათა ხეები. Extension მეთოდები - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ტექსტური და ბინარული ნაკადები. ფაილური და მეხსიერების ნაკადები. ფაილური სისტემის ხედვა. სერიალიზაცია - 3 გაკვეთილი
- ფუნქციის ასინქრონული გამოძახების მექანიზმები. დინებების მართვა და სინქრონიზაცია. პარალელური პროგრამირების საფუძვლები - 3 გაკვეთილი
- ქსელური პროგრამირების პრინციპები. სოკეტები. დინებების გამოყენება ქსელურ პროგრამირებაში - 3 გაკვეთილი
- Windows Application - ძირითადი კონტროლები: button, textbox, label, checkbox, listbox, combobox - 4 გაკვეთილი
- თვისებები. დელეგატები და ხდომილებები. შედარება სხვა დაპროგრამების ენებთან. კლასის ძირითადი თვისება - 2 გაკვეთილი
- გრაფიკა. Graphics კლასის თვისებები. Graphics კლასის მეთოდები. Pen კლასის მეთოდები.გეომეტრიული ფიგურების ხატვა. ფიგურების შევსება ფერით. სტრიქონების ხატვა. - 1 გაკვეთილი
- DataTable კლასი, მისი მეთოდების და თვისებების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი
- მონაცემთა ბაზა, MS SQL ბაზის შექმნა - 2 გაკვეთილი
- MS SQL -ის ფუნქციები და პროცედურები - 2 გაკვეთილი
- Server Query Language მიმოხილვა, Dataset-ის გამოყენებით ბაზასთან კავშირი - 4 გაკვეთილი
- მასწავლებელი: Levan Amashukeli
კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეს ეცოდინება:
- დაპროგრამების ენის C#-ის ძირითადი საშუალებები
- მარტივი პროექტების დაგეგმვა და სათანადო პროგრამების დაწერა C# ენაზე
კურსის პროგრამის შინაარსი:
- შესავალი: NET -ის არქიტექტურა, CLR და IL. ნეიმსფეისის ცნება. using დირექტივა. MS Visual Studio -ს გარემო. კოდის დებაგირების საშუალებები - 1 გაკვეთილი
- მონაცემთა ტიპები, ცვლადების გამოცხადება და ინიციალიზაცია C# -ში -1 გაკვეთილი
- მუდმივები. ტიპების გარდაქმნა კონსოლთან სამუშაო მეთოდების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი.
- არითმეტიკული, ლოგიკური, შედარების და ციკლების ოპერატორები. ინკრემენტი და დეკრემენტი -2 გაკვეთილი
- კლასები და სტრუქტურები C# -ში. კლასის წევრთა ტიპები: ველები და ფუნქციები (მეთოდი, თვისება, კონსტრუქტორი, ფინალიზატორი). კლასის და სტრუქტურის ეკზემპლიარი. სტატიკური კლასები და მეთოდები -3 გაკვეთილი
- ინკაპსულაცია, მემკვიდრეობითობა და პოლიმორფიზმი. ვირტუალური მეთოდები, აბსტრაქტული კლასები და ფუნქციები - 3 გაკვეთილი.
- ინტერფეისები - განსაზღვრა და რეალიზაცია - 2 გაკვეთილი
- პარამეტრების გადაცემა მეთოდებში. მეთოდის გადატვირთვა. არააუცილებელი არგუმენტები. წვდომის მოდიფიკატორები -2 გაკვეთილი
- სტრიქონებთან მუშაობა. კლასები System.String, StringBuilder და მათი მეთოდები. სტრიქონის ფორმატირება -2 გაკვეთილი
- თარიღებთან მუშაობა. სტრუქტურა System.DateTime, მისი კონსტრუქტორები, თვისებები და მეთოდები -1 გაკვეთილი
- ერთ და მრავალგანზომილებიანი მასივები. კლასი Array -2 გაკვეთილი
- კოლექციები. კლასი List. კოლექციაში ელემენტის დამატება, ჩასმა, ძებნა და წაშლა. კოლექციის სორტირება - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ინფორმაციის შეტანა-გამოტანისთვის განკუთვნილი კლასები (System.IO ). მეხსიერებასთან, საქაღალდეებთან და ფაილებთან მუშაობა -2 გაკვეთილი
- ოპერატიული მეხსიერების მართვა. გარბიჯკოლექტორი - კლასი System.GS. დესტრუქტორი. ინტერფეისი IDisposable. მეხსიერების მართვა მიმთითებლების საშუალებით -3 გაკვეთილი.
- შეცდომებისა და განსაკუთრებული სიტუაციების მართვა. try catch finally კონსტრუქცია და მისი გამოყენება პროგრამულ კოდში - 2 გაკვეთილი
- ანონიმური მეთოდები და კლასები. ლამბდა გამოსახულებები. გამოსახულებათა ხეები. Extension მეთოდები - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ტექსტური და ბინარული ნაკადები. ფაილური და მეხსიერების ნაკადები. ფაილური სისტემის ხედვა. სერიალიზაცია - 3 გაკვეთილი
- ფუნქციის ასინქრონული გამოძახების მექანიზმები. დინებების მართვა და სინქრონიზაცია. პარალელური პროგრამირების საფუძვლები - 3 გაკვეთილი
- ქსელური პროგრამირების პრინციპები. სოკეტები. დინებების გამოყენება ქსელურ პროგრამირებაში - 3 გაკვეთილი
- Windows Application - ძირითადი კონტროლები: button, textbox, label, checkbox, listbox, combobox - 4 გაკვეთილი
- თვისებები. დელეგატები და ხდომილებები. შედარება სხვა დაპროგრამების ენებთან. კლასის ძირითადი თვისება - 2 გაკვეთილი
- გრაფიკა. Graphics კლასის თვისებები. Graphics კლასის მეთოდები. Pen კლასის მეთოდები.გეომეტრიული ფიგურების ხატვა. ფიგურების შევსება ფერით. სტრიქონების ხატვა. - 1 გაკვეთილი
- DataTable კლასი, მისი მეთოდების და თვისებების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი
- მონაცემთა ბაზა, MS SQL ბაზის შექმნა - 2 გაკვეთილი
- MS SQL -ის ფუნქციები და პროცედურები - 2 გაკვეთილი
- Server Query Language მიმოხილვა, Dataset-ის გამოყენებით ბაზასთან კავშირი - 4 გაკვეთილი
- მასწავლებელი: Levan Amashukeli
- შესავალი: NET -ის არქიტექტურა, CLR და IL. ნეიმსფეისის ცნება. using დირექტივა. MS Visual Studio -ს გარემო. კოდის დებაგირების საშუალებები - 1 გაკვეთილი
- მონაცემთა ტიპები, ცვლადების გამოცხადება და ინიციალიზაცია C# -ში -1 გაკვეთილი
- მუდმივები. ტიპების გარდაქმნა კონსოლთან სამუშაო მეთოდების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი.
- არითმეტიკული, ლოგიკური, შედარების და ციკლების ოპერატორები. ინკრემენტი და დეკრემენტი -2 გაკვეთილი
- კლასები და სტრუქტურები C# -ში. კლასის წევრთა ტიპები: ველები და ფუნქციები (მეთოდი, თვისება, კონსტრუქტორი, ფინალიზატორი). კლასის და სტრუქტურის ეკზემპლიარი. სტატიკური კლასები და მეთოდები -3 გაკვეთილი
- ინკაპსულაცია, მემკვიდრეობითობა და პოლიმორფიზმი. ვირტუალური მეთოდები, აბსტრაქტული კლასები და ფუნქციები - 3 გაკვეთილი.
- ინტერფეისები - განსაზღვრა და რეალიზაცია - 2 გაკვეთილი
- პარამეტრების გადაცემა მეთოდებში. მეთოდის გადატვირთვა. არააუცილებელი არგუმენტები. წვდომის მოდიფიკატორები -2 გაკვეთილი
- სტრიქონებთან მუშაობა. კლასები System.String, StringBuilder და მათი მეთოდები. სტრიქონის ფორმატირება -2 გაკვეთილი
- თარიღებთან მუშაობა. სტრუქტურა System.DateTime, მისი კონსტრუქტორები, თვისებები და მეთოდები -1 გაკვეთილი
- ერთ და მრავალგანზომილებიანი მასივები. კლასი Array -2 გაკვეთილი
- კოლექციები. კლასი List. კოლექციაში ელემენტის დამატება, ჩასმა, ძებნა და წაშლა. კოლექციის სორტირება - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ინფორმაციის შეტანა-გამოტანისთვის განკუთვნილი კლასები (System.IO ). მეხსიერებასთან, საქაღალდეებთან და ფაილებთან მუშაობა -2 გაკვეთილი
- ოპერატიული მეხსიერების მართვა. გარბიჯკოლექტორი - კლასი System.GS. დესტრუქტორი. ინტერფეისი IDisposable. მეხსიერების მართვა მიმთითებლების საშუალებით -3 გაკვეთილი.
- შეცდომებისა და განსაკუთრებული სიტუაციების მართვა. try catch finally კონსტრუქცია და მისი გამოყენება პროგრამულ კოდში - 2 გაკვეთილი
- ანონიმური მეთოდები და კლასები. ლამბდა გამოსახულებები. გამოსახულებათა ხეები. Extension მეთოდები - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ტექსტური და ბინარული ნაკადები. ფაილური და მეხსიერების ნაკადები. ფაილური სისტემის ხედვა. სერიალიზაცია - 3 გაკვეთილი
- ფუნქციის ასინქრონული გამოძახების მექანიზმები. დინებების მართვა და სინქრონიზაცია. პარალელური პროგრამირების საფუძვლები - 3 გაკვეთილი
- ქსელური პროგრამირების პრინციპები. სოკეტები. დინებების გამოყენება ქსელურ პროგრამირებაში - 3 გაკვეთილი
- Windows Application - ძირითადი კონტროლები: button, textbox, label, checkbox, listbox, combobox - 4 გაკვეთილი
- თვისებები. დელეგატები და ხდომილებები. შედარება სხვა დაპროგრამების ენებთან. კლასის ძირითადი თვისება - 2 გაკვეთილი
- გრაფიკა. Graphics კლასის თვისებები. Graphics კლასის მეთოდები. Pen კლასის მეთოდები.გეომეტრიული ფიგურების ხატვა. ფიგურების შევსება ფერით. სტრიქონების ხატვა. - 1 გაკვეთილი
- DataTable კლასი, მისი მეთოდების და თვისებების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი
- მონაცემთა ბაზა, MS SQL ბაზის შექმნა - 2 გაკვეთილი
- MS SQL -ის ფუნქციები და პროცედურები - 2 გაკვეთილი
- Server Query Language მიმოხილვა, Dataset-ის გამოყენებით ბაზასთან კავშირი - 4 გაკვეთილი
- მასწავლებელი: Levan Amashukeli
- შესავალი: NET -ის არქიტექტურა, CLR და IL. ნეიმსფეისის ცნება. using დირექტივა. MS Visual Studio -ს გარემო. კოდის დებაგირების საშუალებები - 1 გაკვეთილი
- მონაცემთა ტიპები, ცვლადების გამოცხადება და ინიციალიზაცია C# -ში -1 გაკვეთილი
- მუდმივები. ტიპების გარდაქმნა კონსოლთან სამუშაო მეთოდების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი.
- არითმეტიკული, ლოგიკური, შედარების და ციკლების ოპერატორები. ინკრემენტი და დეკრემენტი -2 გაკვეთილი
- კლასები და სტრუქტურები C# -ში. კლასის წევრთა ტიპები: ველები და ფუნქციები (მეთოდი, თვისება, კონსტრუქტორი, ფინალიზატორი). კლასის და სტრუქტურის ეკზემპლიარი. სტატიკური კლასები და მეთოდები -3 გაკვეთილი
- ინკაპსულაცია, მემკვიდრეობითობა და პოლიმორფიზმი. ვირტუალური მეთოდები, აბსტრაქტული კლასები და ფუნქციები - 3 გაკვეთილი.
- ინტერფეისები - განსაზღვრა და რეალიზაცია - 2 გაკვეთილი
- პარამეტრების გადაცემა მეთოდებში. მეთოდის გადატვირთვა. არააუცილებელი არგუმენტები. წვდომის მოდიფიკატორები -2 გაკვეთილი
- სტრიქონებთან მუშაობა. კლასები System.String, StringBuilder და მათი მეთოდები. სტრიქონის ფორმატირება -2 გაკვეთილი
- თარიღებთან მუშაობა. სტრუქტურა System.DateTime, მისი კონსტრუქტორები, თვისებები და მეთოდები -1 გაკვეთილი
- ერთ და მრავალგანზომილებიანი მასივები. კლასი Array -2 გაკვეთილი
- კოლექციები. კლასი List. კოლექციაში ელემენტის დამატება, ჩასმა, ძებნა და წაშლა. კოლექციის სორტირება - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ინფორმაციის შეტანა-გამოტანისთვის განკუთვნილი კლასები (System.IO ). მეხსიერებასთან, საქაღალდეებთან და ფაილებთან მუშაობა -2 გაკვეთილი
- ოპერატიული მეხსიერების მართვა. გარბიჯკოლექტორი - კლასი System.GS. დესტრუქტორი. ინტერფეისი IDisposable. მეხსიერების მართვა მიმთითებლების საშუალებით -3 გაკვეთილი.
- შეცდომებისა და განსაკუთრებული სიტუაციების მართვა. try catch finally კონსტრუქცია და მისი გამოყენება პროგრამულ კოდში - 2 გაკვეთილი
- ანონიმური მეთოდები და კლასები. ლამბდა გამოსახულებები. გამოსახულებათა ხეები. Extension მეთოდები - 2 გაკვეთილი
- ნაკადები. ტექსტური და ბინარული ნაკადები. ფაილური და მეხსიერების ნაკადები. ფაილური სისტემის ხედვა. სერიალიზაცია - 3 გაკვეთილი
- ფუნქციის ასინქრონული გამოძახების მექანიზმები. დინებების მართვა და სინქრონიზაცია. პარალელური პროგრამირების საფუძვლები - 3 გაკვეთილი
- ქსელური პროგრამირების პრინციპები. სოკეტები. დინებების გამოყენება ქსელურ პროგრამირებაში - 3 გაკვეთილი
- Windows Application - ძირითადი კონტროლები: button, textbox, label, checkbox, listbox, combobox - 4 გაკვეთილი
- თვისებები. დელეგატები და ხდომილებები. შედარება სხვა დაპროგრამების ენებთან. კლასის ძირითადი თვისება - 2 გაკვეთილი
- გრაფიკა. Graphics კლასის თვისებები. Graphics კლასის მეთოდები. Pen კლასის მეთოდები.გეომეტრიული ფიგურების ხატვა. ფიგურების შევსება ფერით. სტრიქონების ხატვა. - 1 გაკვეთილი
- DataTable კლასი, მისი მეთოდების და თვისებების მიმოხილვა -2 გაკვეთილი
- მონაცემთა ბაზა, MS SQL ბაზის შექმნა - 2 გაკვეთილი
- MS SQL -ის ფუნქციები და პროცედურები - 2 გაკვეთილი
- Server Query Language მიმოხილვა, Dataset-ის გამოყენებით ბაზასთან კავშირი - 4 გაკვეთილი
- მასწავლებელი: Levan Amashukeli
- მასწავლებელი: Natali Baidoshvili
- მასწავლებელი: Natali Baidoshvili
- მასწავლებელი: elene papalashvili

- მასწავლებელი: Tamar Bandzeladze
- მასწავლებელი: Natali Baidoshvili
- მასწავლებელი: Giorgi Gagnidze
- მასწავლებელი: Giorgi Gagnidze
- მასწავლებელი: Giorgi Gagnidze
- მასწავლებელი: ანა შარაშენიძე
- მასწავლებელი: David Petriashvili
- მასწავლებელი: Nia Tatrishvili
- მასწავლებელი: Nia Tatrishvili
- მასწავლებელი: Giorgi Gagnidze
- მასწავლებელი: Giorgi Gagnidze
- მასწავლებელი: Sandro Mirianashvili
- მასწავლებელი: Sandro Mirianashvili
- მასწავლებელი: Sandro Mirianashvili
- მასწავლებელი: Luka Samkharadze
- მასწავლებელი: ხათუნა სვანაძე
- მასწავლებელი: ხათუნა სვანაძე
- მასწავლებელი: ხათუნა სვანაძე
- მასწავლებელი: თამარ გაბელაია
- მასწავლებელი: გრიშა ლაბაძე
- მასწავლებელი: გრიშა ლაბაძე
- მასწავლებელი: გრიშა ლაბაძე
- მასწავლებელი: თამარ გაბელაია
- მასწავლებელი: ლელა ხაშმელაშვილი
- მასწავლებელი: medea nemsiashvili
- მასწავლებელი: medea nemsiashvili
გამოტოვე კურსების კატეგორიები